13 Eki 2015

warm and cozy Konusu


OYUNCULARI

Yoo Yun Suk - Baek Gun Woo 
Kang So Ra - Lee Jung Joo
 Kim Sung Oh - Hwang Wook
 Lee Sung Jae - Song Jung Geun 
Seo Yi Ahn - Mok Ji Won
 Jin Young (Jin Yeong) - Jung Poong San 
Ok Ji Young - Cha Hee Ra 
Lee Joong Moon 
Kim Hee Jung 
Na Seung Ho


KONUSU  
İzlediğim en sıcak filmdi diyebilirim çok sakin ve akıcı bir konusu var başroller süper 2  günde izledim ve daha bölümleri olsa izlerdim tadı damağımda kaldı resmen doyamadım ben diziyee :) 


Konusuna gelecek olursak jeong joo kimsesiz büyümüştür ve annesini bulma umuduyla Baek Gun Woo'nun yanına gelir ve ikiz olduklarını iddia eder kısa sürede gerçek olmadığı anlaşılınca umudunu keser ama 1 günde olsa görünce gun woo ya aşık olur zaman geçer ikiside büyüdükten sonra kadar kızımızı jeju adasına çeker ve baek gun woo 'da orda restoran sahibidir.



kızımızın başına gelen talihsiz olaylar sonrası ve gun woo'nun kızımızı yanlış anlaması sonucu birbirlerine yardım ederler sonunda warm and cozy, jeju adasından ve birbirlerinden vazgeçemezler



Ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz iyi seyirler :)


2 yorum:

  1. Manzara açısından tam bir görsel şölen olan bir diziydi gerçekten. Gerek Jeju adası, gerek Yoo Yeon Seok olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bana göre en sakin dinlendirici diziydi beğenmene sevindim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...