11 Eki 2015

Geziler # 1 ( Safranbolu )


Merhaba canlarım uzun süredir blog ta paylaşım yapamıyorum pek vakit ayıramıyorum bunun sebebi Yaptığım gezilerdi bunlardan birisi ve en hoşuma giden Safranbolu oldu. 


Safranbolu kültürel olarak çok zengin tamamı eski yapı evlerden bulunan ve korunma altında olan turistik görülesi ilçemizdir ben çok beğendim özellikle otel olarak konaklarda kalmak çok güzel insan kendini rahatlamış hissediyor umarım sizde gidip görürsünüz.




 Safranbolu'ya gidip hediyeler almadan olmaz bolca lokum yedim her çeşit var ama safran çiçekli ve çikolatalı olanı deneyin derim pişman olmazsınız.
   Ben bolca hediyelik lokum, safranlı sabun ve özel yapım bir eski türk kadınlarının taktığı demir dövme küpelerden aldım..  











2 yorum:

  1. merhaba :) çok güzel görünüyor gezilmesi gereken yerler arasında :) bende bloğuma beklerim canım http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...