21 Ağu 2015

schwarzkopf glıss sıvı saç kremi


Uzun zamandır bakım hakkında bir şey yazmıyodum ama GLISS Saç Bakım spreyini kullandım ve çok faydasını gördüğüm için yazmak istedim. Saçınızı uzatmak istiyorsanız ve çok kırılıyosa bu tam size göre benim saçlarım yapmadığım halde bile kırılır ve kestirmekten çok sıkılmıştım.


 Schwarzkopf GLISS Saç spreyi banyo yaptıktan sonra saçlarıma az bi miktar uygulayıp tarıyorum hem daha dolgun hemde kırılmalara karşı onarım sağlıyor. 
Sizde benim gibi hergün saç yıkamaya karşıysanız ve saçlarınız 1. günden sonra sönüyosa yine taramadan önce sıkıp hafif tararsanız yıkanmış gibi dolgunlaşacaktır fiyatıda uygun umarım sizde beğenirsiniz :)

8 yorum:

  1. Sıvı saç kremlerininn çok faydasını görmüyorum ben. Ama bunları hiç denemedim, yapısından mıdır görüntüsünden midir hiç inanıp almadım. Saçlarımda kırıklar var az çok tavsiye ediyorsan bir koşu gidip alacağım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim hatta sıvı keratinli kremleride denedim ama bu çok daha iyi geldi özellikle yenilenen %95'e kadar etkili olan çok iyi tavsiye ederim canım
      umarım sende faydasını görürsün :)

      Sil
  2. memnun kalmanıza sevindim . ben hiç memnun kalmamıştım çünkü :( demek ki saç yapıma uygun bir ürün değilmiş .... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir her saç tipi farklı tabi. Bende aksine çok memnun kaldım özellikle yeni çıkan %95 kırılma karşıtı 2 haftadır kullanıyorum daha yumuşak ve dolgun oldu

      Sil
  3. işe yarayacağını düşünüyorum :) bloğunu takibe aldım ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ ) uğrarsan sevinirim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bende gliss ürünlerini seri olarak kullanıyorum ve çok memnunum tavsiye ederim çok güzel bir paylaşım olmuş takipteyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...