10 May 2016

one more happy ending konusu


Adı: One More Happy Ending  
Yayın Tarihi: 2016 
Bölüm Sayısı: 16 
Dil: Korece 
Ülke: Güney Kore

OYUNCULAR: 
Jung Kyoung-Ho 
Jang Na-Ra
Kwon Se-In
Yoo In-Na
You Da-In
Seo In-Young


KONUSU:
Kyoung-Ho benim aşkımm :) 
ilk önce onun için başladım ve dedim bu adam harcanmış derkenn öyle bi yere gittiki konu ben yine hiç bitsin istemedim kesinlikle izlenilesi olmuş başlarına bakıp bırakmayın sonra bitti diye hüzünlenirsiniz :) 


Konusuna gelecek olursak hep yanlış kişilere denk gelmiş yalnızlığın dibi olmuş insanlar doğruyu bulunca ne yapmalı sorusuna cvp bi konu. Bir erkek ne kadar güzel sevebilir desek oskarı bu adam almalı sırf başrol değil yan rollerde çok tatlıydı pek spoiler vermek istemiyorum o yüzden izleyip görün izlenilesi bir film umarım sizde beğenirsiniz




2 yorum:

  1. Duyguların ne ara değiştiğini anlayamadığım bir diziydi! İkilinin uyumunu çok sevmiştim, gUzel inceleme olmus, keyfi diziydi kesinlikle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünmüşüz ik başlarda bırakmayı bile düşündüm ama sonra farklı bi yere taşındı.
      beğenmene sevindim canım ^^)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...