4 Haz 2017

Worlds Within Konusu


Adı: Worlds Within
Yapım Yılı: 2008 
Ülke: Güney Kore 
Tür: Komedi  
Bölüm Sayısı:16 









OYUNCULAR

Hyun Bin - Jung Ji Oh
Song Hye Kyo - Joo Joon Young
Uhm Ki Joon - Song Gyu Ho   
Seo Hyo Rim - Jang Hae Jin   
Kim Gab Soo - Kim Min Chul 
Choi Daniel - Yang Soo Kyung 
Lee Da In - Kim Min Hee







Bu diziyi çok önce izlemiştim geçenlerde gördüm ve hemen yazmak istedim izlerken biraz olsun sizi sıkabilir konu daha yavaş anlatılmış ama anlatmak istedikleri fazlasıyla doğru sizi her yönden düşünmeye sevk edecek.


 Kendimce hep sormuşumdur aşk, sevmek gerçekte nedir? eğer bu duygu içimizdeyse her şeyi neden karşıdan bekleriz gurur yaparız birimiz daha az sevse bırakmaya kadar gideriz kabullenemediğimiz nedir hep sorarım kendimca ama asla cevabı yokmuş gibi..



Diziden bir replik :
Benim birini onun beni sevdiğinden daha çok seviyor olmam gururumu mu incitti bana bu şekilde yakınlaşmaya çalışması yeterli… benim için böyle uğraşan bi adama inanabilirim


KONUSU
Eski sevgililer ayrıldıktan sonra kendi hayatlarına bakarlar ve yeni insanlarla tanışıp görüşmeye başlarlar ama gerçek aşk insanın peşini bırakmaz ve karşılıklıysa son kaçınılmazdır. Konu olarak set arkası çalışanları konu almaktadır. 



4 yorum:

  1. eski dizilerin tadı bir başka :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir diziye benziyor. İzleme listeme alacağım,kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...