4 Kas 2016

Cheese in the Trap Konusu


Adı: Cheese in the Trap 
Yönetmen: Lee Yoon Jung 
Senarist: Soon Ggi (original comic) 
Bölüm Sayısı: 16 
Yayın Dönemi: 2016 



OYUNCULAR 
Park Hae jin - Yoo Jung
Kim Go eun - Hong Seol
Seo Kang joon - Baek In Ho
Lee Sung kyung - Baek In Ha
Nam Joo hyuk - Kwon Eun Taek
Park Min ji - Jang Bo Ra


Bana göre çok farklı bir diziydi kore iyi adam klişelerinin dışına çıkılmış ve başroller çok yakışmıştı ama 2. başrol sendromuna bizlerden önce senarist kapılmış olmalı ki dizi son bölümlere doğru tam istenilen gibi değildi yinede ben gizemli Park Hae Jin'i izlemeyi seviyorum rolüne çok yakışmıştı umarım sizde beğenirsinizz
kelebekcanlar :)



KONUSU

Hong Sul içine kapanık çalışkan bir öğrencidir aile durumundan dolayı okuyabilmek için yarı zamanlı işlerde çalışmaktadır. Yoo Jung ise, Çalışkan ve iyi görünümlü oluşuyla okulun popüler öğrencileri arasındadır Herkes tarafından iyi biri olarak tanınmaktadır Sul'un ise bu popüler çocuğun herkesin zannettiği gibi birisi olmadığını düşünmektedir ve gözlemlemeye başlar .Hong Seol,Yoo Jung'un gizemli yönünü keşfeden kişi olacaktır.


CHEESE IN THE TRAP OYUNCULARI İNSTAGRAM HESAPLARI



2 yorum:

  1. Böyle korecan'ları gördükçe nasıl mutlu oluyorum bir bilsen..

    Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim bakıyorum hemen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...