13 Eyl 2016

Full House (Kore) Konusu


Adı: Full House / Poolha Wooseu / Dolu Ev 
Tür: Komedi, Romantik 
Bölüm Sayısı: 16  
Ülke: Güney Kore 
Yayın Dönemi:2004 
Süre:1 saat   

Oyuncular 
Rain - Lee Young Jae
Song Hye Kyo - Han Ji Eun
Kim Sung Soo - Yoo Min Hyuk
Han Eun Jung - Kang Hye Won





İzlerken evi gördükce huzur bulduğum Bi rain'e gıcık olduğum dizidir hayattan en muzdarip olduğum durum açık olmayan insanları anlamakla geçirdiğim ve kendimi yıprattığım olaylardır bu dizi benim yaralarımdı resmen.



 İzlerken kendimi buldum konusu ne kadar farklı olsada ana tema sevdiğini bir türlü kabullenemeyen erkek ve hep geri adım atan kadını anlatıyo yani hepimiz birazda böyleyizdir severiz kaybetmek istemeyiz ama hemen kırılıp kabuğumuza çekiliriz bekleriz gelmesini 



Öyle insanla olmaz zaten ne kadar açık olsanda kendisi kapalı bir kutudur Lafı daha fazla uzatmayım herkesin yarası kırgınlıkları farklıdır dizi bana göre çok güzel ve sıcaktı aralarındaki aşkı çok güzel yansıtmışlar aşkın engelinin sadece bizler olduğunu ve önce kendimizi aşmamız gerektiğini gösteriyor. 



Hem komik hemde aşk ve sevginin çok güzel anlatıldığı bir diziydi umarım sizde beğenirsiniz 





Konusu: 

Han Ji-Eun (Song Hye Kyo) Kendini roman yazmaya adamış genç bir yazardır ailesini kaybetmiştir ve babasının kendi elleriyle yaptığı Full House adını verdikleri evde yaşamaktadır Bir gün en yakın arkadaşlarının israrı üzerine onların ayarladığı tatile gider ve arkaşları tarafından kandırılarak herşeyi olan evi satılır. Evine gelir ve ünlü aktör Lee Young-Jae (Bi Rain) 'e satıldığını öğrenir ve geri almaya çalışırken bir şekide yanlış anlaşmalar olur ve kendini ünlü yıldızla anlaşmalı evlilk yaparken bulur. zorla başlayan evlilik bambaşka olaya ve zamana dönüşecektir.



FULL HOUSE OYUNCULARIN İNSTAGRAM HESAPLARI
Rain (İnstagram Hesabı) https://www.instagram.com/rain_oppa/
Song Hye Kyo (İnstagram Hesabı) https://www.instagram.com/kyo1122/



7 yorum:

  1. Bu dizi beni nedense çok güldürmüştü, ama sonra ne oldu hatırlamıyorum yarım kaldı , sıkılmışım demek ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk zamanlar çok komik sonlara doğru konu biraz ağırlaşıyo ama sonunu izlemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Song Hye Kyo'nun son dizisini izledikten sonra 2004 yılındaki hali bir garip geldi :)) Yazdım bunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda çok farklı bi karakterde izlemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Merak edenlerdenimmlisteme aldım. Bloguma da beklerim takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım bende bakıyorum şimdi :)

      Sil
  4. Çok güzel yazmışsın kesinlikle o tür insanı aşamazsin tavsiyene uyup izliyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...